Selamat Datang Ke blog Hamisah Alias

September 17, 2014

CDM hamisah
Assalamualaikum , salam kenalan buat kali pertama blog hamisah alias ini diadakan.Mungkin ini kali pertama saya menulis dalam alam digital dunia blogger sedikit demi sedikit saya belajar untuk berkongsi segala cerita dan pengalaman untuk buat tatapan anda.

So first time menulis nampak sangat saya ini macam kekok sikit.Ayat pun agak skema dan tidak teratur.Its okay , ini kali pertama saya gagahkan diri untuk menulis di blog.Kata orang lama lama menulis di blog pasti nanti akan ada skill menulis,

Kata orang tak kenal maka tak cinta , sebagai muqadimah penulis kalam hari ini saya akan kenalkan diri saya. Saya diberi nama Hamisah Alias , merupakan anak jati Perak dilahirkan di Kuala Kangsar.Saya merupakan ibu kepada empat orang puteri yang cantik cantik iaitu Syazuana , Auni Afifah ,Syamin , Auni Nafeesa.Kerjaya saya kini menjalankan bisnes korset Premium Beautiful.Ada cerita menarik disebalik ini.Saya cuma ringkaskan pengenalan saya,

Almaklumlah  ini entry yang pertama, so nak menulis agak kurang idea.Tapi insyaAllah saya akan terus menulis kerana banyak sangat ingin ditulis dengan pengalamana saya alami untuk menjadikan inspirasi kepada pembaca blog saya.

So saya nak berhenti dulu menulis untuk entry pertama ini.Nanti kita jumpa pada next post yang saya akan tulis cerita cerita yang lebih menarik.

You Might Also Like

1 comments


  1. This blog is very useful and adds insight for me. Thank you for sharing.

    Regards.

    www.iwasconfused.com

    ReplyDelete