Premium beatiful - sabun marine essence

May 02, 2015



     
     Ini lah sabun marine essence beauty bar atau lebih dikenali sebagai sabun hijau ajaib.

     Sabun ini sgt bagus.Untuk penjagaan kulit .Sabun ni boleh digunakan dimuka dan jg diseluruh anggota badan.Bahagian yg gelap2 pasti akan bersih dan sekata dengan menggunakan sabun ini secara konsisten.


      Ini antara kegunaan sabun hijau ini yang confirm x sama dgn fungsi sabun2 lain di pasaran.Berat sabun ni ialah 100 gram dan harga seketul ialah RM45 include postage.Seketul boleh tahan dlm 4 ke 5 minggu jika guna seorang.

   

Di atas itu adalah ingrediant marine essence. Memang tidak mengandungi bahan kimia merbahaya.
Keistimewaannya sebab mengandungi garam buloh menyebabkan sabun ini bersifat slkali dan mampu membunuh bakteria yg menyebabkan pelbagai penyakit kulit.


     Sabun hijau bila dibakar berwarna jernih bukti xde bahan kimia manakala sabun biasa bila dibakar bertukar jadi warna hitam ,menunjukkan ada byk bahan kimia dlm sabun biasa.

      Testimoni-testimoni sabun hijau

       Psoriasis sebln guna terus pulih

      2 minggu guna ruam dimuka pulih

    Eczema berkurang guna sabun hijau

     Jerawat kecut seminggu guna sabun hijau

    Itu di antara testimoni guna sabun marine essence ataupun sabun hijau.Permintaan sabun ini sangat tinggi dan sabun ini jg sangat bagus untuk membantu mereka yang ada masalah kulit.Jadi untuk pastikan lebih ramai dapat kebaikan sabun ini , kami memerlukan PENGEDAR seluruh negara.

Berminat utk jadi pengedar kami serta ingin menjana pendapat secara part time tp LUMAYAN  ,permulaan RM1000 ke RM5000 , boleh whatsapp ke 0126566185 utk detail. Kami mencari yg serius sbb kami akan bantu sehingga berjaya.Yang penting anda mahu saja.

      K.Misah 0126566185



You Might Also Like

0 comments