Testimoni Bio Seleza

August 11, 2015


Assalamualaikum & salam sejahtera para pembaca , 

Hari ini kak misah nak sharing pada anda berkenaan testimoni pengguna tuala wanita Bio Seleza.

Alhamdulillah setelah menggunakan tuala wanita Bio Seleza dapat feedback baik dikalangan pelanggan.

So kak misah yakin dan percaya tuala wanita Bio Seleza adalah selamat digunakan untuk penjagaan kesihatan dan kebersihan pada wanita.

Testimoni 1 : Masalah Keputihan



Customer akak ni menghadapi masalah keputihan.Selepas menggunakan tuala wanita Bio Seleza  , keputihannya semakin berkurangan.Beliau juga biasa lambat habis period setelah guna Bio Seleza cepat kering.Alhamdullilah seronok lihat kesan baik pada customer.


Testimoni 2 : Gatal ketika Haid


Customer akak yang ini hadapi masalah kegatalan apabila datang haid.Mungkin anda hadapi masalah seumpama ini.Alhamdulillah customer akak guna tuala wanita Bio Seleza tiada rasa gatal lagi dan sangat selesa lembut.

Testimoni 3 : Tidak Datang Period


Customer akak menghapadi masalah tidak datang period selama 3 bulan.Setelah menggunakan pantiliner Bio Seleza terus datang period.Beliau juga kata periodnya mula tidak stabil setelah melahirkan anak yang terakhir.Sesuai sangat amalkan bio seleza untuk stabilkan period

Testimoni 4 : Keputihan yang banyak dan berbau

Seterusnya , customer akak ni hadapi keputihan yang banyak dan berbau.Setelah pakai bio seleza untuk kali pertama terus keputihan berkurang dan bau memang tidak ada.

Testimoni 5 : tangan tidak boleh bergerak akibat operation jantung


customer akak ini baru habis operation jantung.Kesan daripada operation tersebut menyebabkan badannya lemah termasuk bahagian tangan kanannya tidak berupaya untuk menyuap makanan sendiri.Alhamdulillah selepas 3 hari membalut pantiliner pada bahagian tangan kanannya , beliau sudah menggunakan tangan kanannya untuk makan sendiri.

Ini sebahagian testimoni tuala wanita bio seleza yang akak kongsikkan.Nanti akak akan update lagi new testimoni untuk rujukan dan panduan anda semua.

Ingin tahu info lanjut Bio Seleza :

sms/whatsapp

BIO SELEZA

ke 

012-6566185

p/s : akak menawarkan kepada anda yang ingin menjana pendapatan sebagai pengedar bio seleza amat dialukan.Hanya sms/whatsapp taip AGEN BIO SELEZA.



You Might Also Like

0 comments