Premium Beautiful - pengalaman baru yang diluar imaginasi

October 06, 2014


Premium Beautiful - dengar namanya pasti satu gambaran yang sangat teruja.Ibarat kita memiliki kecantikan yang sangat premium , anggun , cantik dan seolah olah anugerah kecantikan yang diberikan Allah secara sepenuhnya.Itulah menjadi impian ramai wanita untuk memiliki kecantikan idaman.

Dengan kecantikan kita miliki pasti memberikan satu pengalaman yang indah diluar jangkaan imaginasi.Hari ini saya akan kongsikan pada para pembaca yang disayangi dengan korset Premium Beautiful.Inilah satu keajaiban kecantikan dengan korset Premium Beautiful.

==================
Pengakuan Saya Sendiri 
==================

*KISAH BENAR



Hamisah Alias ( 41 Tahun )

MASALAH DIHADAPI : BENTUK BADAN MEMBESAR , MIGRAIN , GASTRIK , SAKIT TULANG BELAKANG

Seronok pakai PB dah 10 tahun

So, saya bermula kenal PB setelah saya mempunyai 3 orang anak.Masa tu umur lebih kurang 33 tahun.Saya memang x gemuk cuma yang paling merunsing dan kurang konfiden masalah bahagian perut.Suami dan Kawan2 pun ada cakap begitu.So saya memang rasa x selesa.Sampai ada kata saya ini ” mengandung lagi ke"

Selain itu, saya ada masalah migrain , gastrik , angin dalam badan , sakit tulang belakang.Pada bulan Dis 2004 seorang sahabat yang dah guna pb terlebih dahulu ( mempunyai anak 5 orang, bentuk badan mmg menggiurkan ) kenalkan PB dan yang bestnyer dia baru lepas bersalin( bentuk badan mmg cantik ).So sebab pikir harga PB memang TAK MAMPU  so masa  tu memang biar je….terus lupakan niat nak pakai PB
Tapi bulan 4 2005 , kawan tu datang lagi cerita kelebihan PB , so punya la rasa teruja dia cakap boleh pakai percuma… memang setuju habis…Saya pakai PB 2 minggu kurang selesa sikit sebab ni first time pakai dalam hidup( masalah tulang belakang rasa tindak balas , sakit ) so tanye kawan dia kate itu tindak balas PB nak betulkan sakit tulang belakang , rasa gatal kat bahagian perut dalam 2 minggu sebab toksid dalam badan dikeluarkan , memang kene banyak  minum air kosong.

Lepas 3 minggu dah x de masalah, sakit-sakit badan dah ok.Yang bestnyer , dah x de migrain …. dulu setiap minggu asyik kene migrain…Alhamdulillah dah guna PB memang x kene dah migrain…
Lagi satu dulu sakit gastrik so bila dh pakai PB ini memang dah x kene dah … happy sangat sebab lepas tu kira sangat selesa pakai PB.My husband pun tengok saya pun ada kelainan yang positif dengan PB



Ceria bersama keluarga tersayang
So memang sejujur-jujurnya pakai PB ini memang rasa berbaloi dan sangat-sangat berpuas hati.Sebelum ini , duk fikir jugak buat ape nak habis duit beli PB  harga mahal macam membazir n saya juga yakin ramai kawan-kawan di luar sana juga rasa begitu  MAHAL  tapi setelah guna dan rasa PB memang serius untuk kesihatan dan kecantikan.So kuar RM 2000 tu memang  setanding dengan kualiti, kesan kebaikan yang kita boleh dapat bila pakai PB .

You Might Also Like

0 comments