PREMIUM BEAUTIFUL : Tips payudara montok ,anjal dan tidak jatuh

December 14, 2014

Assalamualaikum sahabat semua


Kenapa Allah menyuruh wanita melabuhkan tudung sehingga menutupi bahagian payudara?



Pasti ada sebabnya...
Payudara merupakan aset wanita yang sangat mahal ,yang perlu dijaga dan merupakan bahagian yang menjadi tarikan bagi kaum yang bernama lelaki.Hargailah ia,jagailah ia jangan biarkan aset ini terbiar sehingga hilang nilai estitikanya.


Bagi anak dara yang belum berkahwin janganlah biarkan payudara kita leper ,jatuh macam orang dah kahwin.Bagi yang sudah kahwin jagalah ia supaya sentiasa montok,pejal,tegang dan tidak jatuh kerana ini aset kita dan ini juga aset suami kita.Klu kita jaga elok2 pasti semua gembira.

Pemakaian bra yang salah memburukkan lagi keadaan ini.
LONG BRA PB


Long bra dan short bra premium beautiful boleh membantu anda mengatasi masalah ini.FIR@ Far Infra Red Rays yang ada pada bra premium beautiful ini bila dipakai selama 8 jam sehari boleh menganjal,menegang dan push up semula payudara anda.


Melalui pengalaman saya ramai wanita baru anak 1@2 dan umur blm 30 lg tetapi payudara dah jatuh, leper dan lembek macam belon yg tiada angin.

Tua itu pasti tapi jangan tua sebelum waktunya kesian anda ,kesian suami anda.Klu kita jaga payudara kita untuk suami kita confirm ibadah dan ibadah confirm dapat pahala.


Jika anda ingin tahu payudara anda jatuh atau tidak,anda blh buat ujian ni di depan cermin sorang2.Ambil pen letak betul2 dibawah payudara anda.Jika pen tidak jatuh dan terlekat dibawah payudara anda,bermakna payudara anda yang jatuh. Jika pen itu jatuh maka payudara anda memang dalam posisi yg thorbaek.


Long bra or short bra premium beautiful bagus juga sebagai ikhtiar untuk menggelak kita daripada kanser payudara,cyst dan juga lump.Ia juga bagus untuk memperbanyakkan susu dan mencegah daripada terjadinya bengkak susu.

Oleh itu sebagai sahabat saya sangat bangga kerana kita adalah wanita so sama2 kita hadiahkan diri dgn long bra atau short bra untuk reward diri dan hadiahkan suami anda sesuatu yg always membahgiakan dan mengujaskan...iaitu aset yg montok , tegang dan x jatuh seblm waktunya.


You Might Also Like

0 comments