Lump, Cyst and Premium Beautiful

May 08, 2015

KISAH ASUMA BT MOHAMED SALI

Mesej Pertama
Pada pagi 16 Julai 2013 pada pukul 5.59 a.m , saya menerima sebuah mesej bertanyakan mengenai Premium Beautiful. Katanya dia berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi mengenai Premium beautiful setelah membacanya dari blog saya. Dari ceritanya dia sangat ingin untuk mecuba premium beautiful. Setelah berbalas mesej dia menceritakan kepada saya mengenai masalah yang di hadapi olehnya.
Screenshot_2013-07-27-15-14-45 (1)
Pengesahan doktor
Katanya, setelah berasa tidak selesa di bahagian payudaranya, dia pergi untuk berjumpa doktor. Kata-kata doktor selepas pemeriksaan seperti membelah-belah jantungnya. dia disahkan mempunyai beberapa ketulan/benjolan di payudara kirinya. memandangkan dia masih muda, dan masih lagi berstatus bujang, doktor menyarankan padanya untuk cuba mencari rawatan alternatif lain selain daripada pembedahan. ini kerana pembedahan tersebut boleh meninggalkan kesan yang besar. Doktor yang memeriksa Asuma memberinya tempoh sehingga sebulan selepas hari raya untuk cuba menghilangkan benjolan-benjolan tersebut. sekiranya benjolan-benjolan tersebut masih ada, dia terpaksa juga menjalani pembedahan yang di sarankan oleh doktor.
Screenshot_2013-07-27-15-18-47 (1)
Far Infrared Rays
Sejak dari pertemuan dengan doktor, Asuma berusaha mencari rawatan alternatif untuk menyelesaikan masalah yang dihadapinya itu. setelah bebrapa ketika dia terjumpa beberapa artikel yang menjelaskan hubungan antara “Breast Lump” dan juga Far Infrared Rays. Ia menjelaskan bahawa “Breast Lump” boleh dikecutkan dengan mengguna Far infrared Rays. dan satu Jawapan paling ringkas dan munasabah untuk masalah serta persoalan ini iaitu PREMIUM BEAUTIFUL CORSET.
Pertemuan
Akhirnya, pada 24 julai 2013 yang lalu, saya telah berjumpa dengan dia untuk memakaikan korset padanya dan mengambil ukuran untuk memberi saiz Premium Beautiful yang sesuai. Alhamdulillah, saya sangat gembira dapat berkongsi dengan mereka yang memerlukan. harapan saya, agar Premium Beautiful ini, dengan izin Allah dapat membantu Asuma dan masalahnya. sama-samalah kita berdoa dan nantikan berita gembira dari Asuma. Stay tuned.

asumabaru

You Might Also Like

0 comments