Premium beautiful - MMG Jelajah Borneo

May 02, 2015

    Assalamualaikum semua..


       Today nak share perkongsian akak ke bumi Borneo sharing peluang business koset premium beautiful dan marine essence serta kopi meneral pada sahabat-sahabat di sana iaitu Tawau dan Kota Kinabalu.

     Akak bertolak ke Tawau pd 9hb April 2015. Akak naik air Asia di KLIA2.Masa penerbangan pukul 10 pagi.Penerbangan ambil masa 2 jam 30 minit. Alhamdulillah sampai dengan selamat..



    Pukul 12.30 tghr sampai my business partner cdm zakiah sudah ready menunggu di Airport Tawau. Rehat sekejap after lunch lebih kurang pukul 3 my business partner SM Rosnani sampai.Rosnani baru join dan terus restok Produk dlm RM25k terus berpangkat Sale Manager 21%.

      Ilmu premium beautiful

       Personal coaching media sosial

    Dalam group kami, kami cuba bantu anda sehingga berjaya yang penting anda memberi komitmen 100% serta sediskam diri untuk dibimbing pasti snda boleh berjaya.

    Dua hari saya di Tawau , saya buat perjumpaan Personal coaching dan group coaching kepada semua budiness partner saya di Borneo.

    Surirumah yang ingin berjaya

       Nurul ustazah sekolah tahfiz

        Roy juga ingin berjaya

       Geng cikgu dan nurse jg join 
             business kami

    Alhamdulillah saya suka dengan apa yang saya lakukan ini iaitu menambah nilai kepada hidup orang lain.Sebaik-baik manusia adalah manusia yang memberi manfaat kepada orang lain.Moga melalui business ini memberi peluang utk saya memberi manfaat sebanyak-banyaknya pd manusia lain...😍😍😍

Yang serius nak join business akak boleh direct whatsapp akak 0126566185.Akak akan guide anda hingga berjaya insyaallah.Nak extra income RM1000 ke RM5000 memang boleh sangat dengan10 tahun pengalaman yg saya ada, saya akan guna utk dikongsikan dengan anda sehingga anda berjaya.




You Might Also Like

0 comments