Saya minat melancong tapi bajet takde

January 10, 2020


Saya minat melancong tapi bajet takde....

Masa bekerja dulu memang suka tengok orang pergi bercuti ke oversea. Naik kapal terbang , pakai baju sejuk tebal-tebal, bergambar dengan salji dan juga pemandangan yang cantik-cantik.

Seronok tengok , dalam hati mampu berkata , bestnya dia... aku mana ada bajet nak gi oversea!macam dia..

Setahun , dua tahun sehingga 12 tahun berlalu.Seorang kawan datang berkongsi peluang bisnes shom.Antara yang disebut melancong .Dalam hati berkata lagi.. takkan aku blh pergi melancong sbb bukan pandai bisnes pun .

Akhirnya setuju join bisnes sebab nak income tambahan dan takde pasang niat pun nak melancong tetapi bila dah join buat betul-betul , follow rancangan leader , 4 bulan buat , qualified trip free ke Kunming dan kini masuk tahun ke 15 bisnes lebih dr 30 destinasi bersama shom ... asia dan eropah berkali-kali dapat pergi percuma. Alhamdulillah

Today dari pergi berdua kini bertambah seorang lagi ...alhamdulillah shom peluang terbaek untuk mereka yang minat melancong.

Usaha mestilah ada macam makan gaji , ada kerja ada gaji , begitu jg bisnes ni.. kita usaha follow leader kongsi idea insya Allah boleh melancong bersama, bonus dapat dan yang best tak guna duit sendiri langsung..
Ok masa dah time.

Nanti kita story mory lagi

Assalamualaikum..

You Might Also Like

0 comments