Premium Beautiful -Free Trip Eropah

January 21, 2015

     15hb Jan ( Khamis ) - seperti biasa setiap pagi kami pasti bersarapan di hotel sebelum bergerak ke mana2 destinasi.Bukan makan bajet tapi memang makanan mewah disediakan untuk kita semua.






     Hari ini , kami akan bergerak menuju ke Vienna , Austria. On the ke Vienna kami akan dibawa untuk bershopping di Parndorf Fashion Outlet. Di mana terdapat lebih dari 170 international designer brands , restaurants and entertainment in a unique and stylish enviroment. Parndorf is a unique home to  a of top-name brands including Gucci, Burberry, Giorgio armani, Prada , Michael Kors & lain-lain lg jenama terkenal.

     Seriusly memang best gila berjalan di sini dengan cuacanya yg sangat dingin memang memberikan 1 pengalaman baru yang sangat menarik serta sukar dilupakan.Di sini saya memang x shopping sebab bkn x best tp saya ada target lain yeaaa haaaa😍😍😍




                       Lunch here 

      Lunch bersama my biz partner

              Bersama my backbone

     Kami dibiar shopping here selama 3 jam di sini.So memang puas berjalan .lunch juga di sini ..kami diberi duit oket untuk lunch.Jadi apa lagi ramai yang maksn ala kadar .. Duit tu digunakan untuk shopping. ..hihihi.Selepas itu, kami meneruskan lagi perjalanan ke Vienna.

           CDM Zakiah & Me
     Perjalanan saya tak pasti mengambil berapa lama perjalanan rasa lebih kurang 1 jam ke 2 jam.Sampai di Vienna kami dinner di Asia Ost Chinese Restaurants.After dinner kami terus dibawa ke Hotel Vienna Savoyen .Perjalanan yang menggembirakan kerana pemandangan kiri dan kanan memang sangat cantik .Subhanallah dan dalam masa yang sama agak penat juga.So check in hotel, mandi , sholat dan terus tidur...
     C u in next entry.#JomBangkok next trip. More detail call 0126566185 k.misah

You Might Also Like

0 comments