Premium Beautiful -Train The Trainer

January 24, 2015


     Seminar Train The Trainer ini yg bertemakan 'Serlahkan keanggunanmu' adalah usahasama di antara HBO  Team dengan Syarikat Sahajidah Hai-o Marketing Sdn Bhd.

    Tujuan seminar ini diadakan untuk memberi pendedahan kepada semua usahawan hai-o tentang kelebihan serta kehebatan korset Premium Beautiful yang menjadi king produk di dalam syarikat hai-o..iaitu 18 tahun berada di pasaran.Sambutan wanita terhadap koset ini memang sangat luar biasa.



  Di sini juga para peserta diajar cara pemakaian korset Premium Beautiful yang betul, bagi mendapat kesan yang maksimum kepada pengguna .. Bagaimana prose pengalihan lemak dilakukan supaya pemakai koset ini dapat kesan push up di bahagian payudara dan punggung serta mendapat kesan pembentukan badan yang menjadi idaman para wanita.Kami diajar secara teori dan praktikal .Terima kasih kepada Michelle dan Scarlet wakil syarikat hai-o yang memberi tunjuk ajar..



Semua para peserta memang heppy setelah dapat memahami teknik betul cara megambil ukuran badan custemor yg inginkan korset serta cara betul menentukan saiz korset.

   Untuk menguji konsentrasi dan kefahaman peserta ,mereka telah diuji dengan 15 soalan kuiz.. Semua dapat menjawabnya dengan tepat dan para peserta mendapat hadiah lipstik cozuma lagi..
    
    Para peserta yang hadir dengan jayanya ke seminar Train The Trainer ini mendapat sijil dan kad sebagai Premium Beautiful Specialist. So salah satu untuk memastikan anda membeli korset Premium Beautiful dengan agen yang mahir,sah dan masih aktif, sijil dan kad ini boleh membantu anda untuk mendapat  service yang terbaik.



  Sebagai akhir kata terima kasih saya ucapkan kepada sahabat-sahabat cdm di dalam HBO Team yang terdiri daripada cdm zakiah ,cdm adibah karimah , cdm Syida ,cdm faziha dan cdm sha khalid atas kerjasama yang diberi serta semua para peserta yg hadir ,tahniah anda hebat dan jg kpd semua Ajk yang telah bertungkus lumus menjayakan program ini sebelum , semasa dan selepas program ini dijalankan.

   Terima kasih jg kepada wakil pihak Syarikat yang menjayakan program ini iaitu Cik Liza dan juga JN...yang sangat-sangat komited.Jasa anda sangat kami hargai.

    
     Sebagai akhir kata , moga dengan ilmu ini anda dapat menjana pendapatan yang lumayan dengan menjadi pengedar korset premium beautiful kepada semua wanita di atas muka bumi ini terutama dengan adanya media sosial yang sangat- sangat memudahkan untuk kita kongsikan produk ini dengan para custemor.

     Yang berminat untuk jadi pengedar koset ini serta ingin menjana pendapat 4 angka sebulan boleh contact saya cdm hamisah 012-6566185 (sms,whatsapp dan telegram )

  Nikmati gambar- gambar saya sepanjang seminar ini bersama para peserta merangkap business partner saya






    💞💞💞All the best to all 💞💞💞




You Might Also Like

0 comments