Premium Beautiful-Free Trip Eropah

January 18, 2015

  Inilah antara perkara yg menjadi booster terbaik dlm bisnes yang saya buat ni iaitu melancong.Setahun 2 kali.. Kali ni saya berpeluang mendapat free trip ke Austria dan Hungary.Semua free termasuk tiket flight, hotel,makan minum dan transport sepjng di sana.Kami berada di sana dari 12 sehingga 18hb Jan 2015.


     Penerbangan kali ini menggunakan Emirate airways ...pukul 9 mlm kami semua berkumpul di Klia, pukul 1.25 pagi baru terbang ke Dubai..transit di Dubai selama 4 jam ,Selepas tu baru meneruskan penerbangan ke Budapest ,Hungary.

       With my cinta hati

      with my good follower cdm zakiah

      With HBOTEAM - Europe Qualifier
    Beginila suasana dlm Emirate Airways 

                 Dubai Airport

    Setelah 6 jam penerbangan dari Malaysia ,kami pun sampai ke Dubai Airport.Dubai  airport memang sangat besar dan cantik.Biasala singgah sini belilah cenderahati sebagai kenangan seperti pelekat peti ais,pen ,piring hiasan dan minyak wangi.




    
           Breakfast di Dubai Airport

  

  Breakfast ni pun sponsor tau. Everything is free x perlu buang duit sendiri...duit shopping pun x guna duit sendiri ,guna duit bonus from syarikat.Kita perlu bijak ..jimat jangan membazir.Tunggu cerita selanjutnya  ya pd entry seterusnya.


Jom join business ni memang anda berpeluang untuk rasai free trip ni.Next trip start bln 2 ,jom join saya..saya akan guide u sampai jadi.contact saya ya 0126566185...

          


You Might Also Like

0 comments