Premium Beautiful - Rahsia untuk berjaya

April 15, 2015

     Assalamualaikum semua.

     Kami adalah usahawan Premium Beautiful. Alhamdulillah saya sudah 10 tahun mengedar korset premium beautiful.Sahabat saya ini pula sudah 8 tahun menjadi pengedar koset Premium Beautiful.

          My protege CDM Zakiah

   Sebelum ini dia bekerja sebagai 
seorang tentera laut.Duduk di Kl memang gaji yang sedia ada tak cukup.Kami bkn sahabat , kami kenal melalui sekeping pamplet. Dari nak beli maharani terus menjadi usahawan koset Premium beautiful.

   CDM Zakiah ini memang seorang fighter dan sangat percaya kepada saya . .Apa sahaja yg saya beritahu dia yg perlu dia lakukan utk berjaya dlm business ini, semua dia follow 100%.alhamdulillah akhirnya beliau mencapai pangkat tertinggi dlm masax sampai 3 tahun buat business ini  dengan berjaya mengenggam income sehingga puluhan ribu ringgit sebulan.

   Semua boleh berjaya dalam business ini joka anda percaya dan bertindak.Kejayaan sebenarnya bermula dalam diri kita, kita percaya berjaya maka berjayalah resultnya.


     Tahniah pd majlis anugerah SM dan SSM ,syarikat Sahajidah Hai-o memberi kepercayaan kepada CDM Zakiah utk berkongsi kisah kejayaan business beliau kpd semua usahawan SHOM pd 21 Mac 2015.pada hari itu , perkongsian beliau didengari lebih 2000 orang usahawan.

   Tahniah CDM Zakiah , proud of u, moga terus maju dan mencipta kejayaan lebih besar dlm Business ini.MMG bangga dengan kami.Moga MMG tetus maju dgn melahirksn lebih ramai pewaris seperti semangat dan tindakan cdm Zakiah.
     
 Warga MMG yang menerima  anugerah

You Might Also Like

0 comments