Premium Beautiful - Free Trip Eropah

March 23, 2015

  17 Jan 2015 ( Sabtu ) - Hari ini tiba masa utk berkunjung ke Salzburg, di mana kami dibawa melawat rumah kelahiran komposer terkenal Mozart .


   Pemandangan persekitaran bandar Salzburg memang sangat2 cantik.Mulut saya asyik mengucapkan subhanallah cantiknya ciptaan Allah ketika melihat pemandangan di situ.

                 Salzburg , Austria

                 Cantikkan?

          Belakang tu Mozart House
  Sekarang sekitar rumah Mozart dah jadi tempat shopping brand berjenama seperti swaroski, H&M dll sebab ia merupakan salah satu tempat tumpuan pelancong di Austria.



    Selepas itu , kami lunch di Restoran Maharaja. Selepas lunch , kami boleh meluangkan masa untuk hal peribadi sebelum dihantar ke lapangan terbang Munich, Jerman utk pulang ke Kuala Lumpur.Sekejap je rasa 8 hari 7 mlm lawatan ke Austria Hungary dan banyak kenangan manis sepjng trip free ini.Ini gambar sepjng perjalanan ke Munich Airport dan time tu Salji turun. Memang semua excited dan teruja melihat pemandangan alam diseliputi salji.



                    Dalam bas

               Subhanallah cantiknya

 

             Teruja melihat salji

                 Munich airport

           With cdm zakiah 😍😍😍

                Emarate air - double decker

               Dua tingkat - wow



  Setelah 15 jam penerbangan dan transit di Dubai Airport , alhamdulillah kami selamat sampai di Kuala Lumpur Airport pd 18 Januari 2015.

Legaaaaa selesai update pelancongan percuma ke austria dan hungary. Jom kita melancong free sama2. Just call hamisah alias 0126566185. Next trip kita ke Bangkok pulak.



You Might Also Like

0 comments