Bio Seleza Untuk Perlindungan Kesiahatan Feminim Yang Optima

January 11, 2016


Terlalu banyak pilihan pad feminin di depan mata, namun tidak tahu yang mana pilihan terbaik ?

Pernah mengkaji atau pelapik seluar dalam yang anda gunaka setiap bulan atau mungkin setiap hari ?

Tertanya-tanya mengapa masalah haid anda tidak selesai walaupun anda mengambil langkah penjagaan yang baik melalui dier, gaya hidup dan lain-lain?

Wanita , Anda berhak mendapat pilihan yang lebih baik!

Malangnya, bahan-bahan yang mengandungi toksin seperti serat sintetik, polimer termosplastik, kertas kitar semula dan lain-lain sering menjadi bahan-bahan untuk menghasilkan pad feminin.

Wanita, sebagai pembawa generasi akan datang di bumi ini, berhak mendapat pilihan yang lebih baik!

Bio Seleza adalah tuala wanita inovatif yang disuntik dengan Tenaga Bio Velocity (BV), Sinar Infra Merah Jauh (FIR) Ion Negatif dan Nano Silver untuk kebersihan feminin yang optimum.


Keberkesanan anti-Bakteria yang Hebat

Nano Silver dan Ion Negatif yang disuntik ke dalam jalur teras membantu menghapuskan mikroorganisma sehingga 99.9%, ia menyediakan perlindungan kebersihan feminin yang lebih baik!


Meningkatkan Tahap Oksigen Aktif dan Menggalakkan Peredaran Darah

Tenaga BV meningkatkan tahap oksigen, menggalakkan aktiviti sel dan mengingkatkan kadar metabolisme. Sementara itu, FIR menggalakkan peredaran yang lebih baik.


Permukaan Kapas yang Lembut

Bahan yang bukan sintetik, lembut, dan bebas habuk memberikan perlindungan optimum terhadap alergi dan kerengsaan kulit!


Penyerapan yang Hiper

Cecair diserap dengan cepat dan disimpan dengan selamat untuk mencaegah kebocoran, menjadikan anda berasa kering selesa, bersih dan segar sepanjang  masa!


Rekaan Kawalan Kebocoran yang Unggul

Reka bentuknya menghalang kebocoran berlaku dari setiap sisi.Tambahan pula, Bio Seleza ditambah dengan lapisan kalis-bocor tambahan yang menghalang  cecair daripada menembusi.Ucapkan selamat tinggal kepada kesan kotoran yang memalukan!


Lapisan Belakang yang Membenarkan Pengaliran Udara

Lapisan belakang membenarkan pengaliran udara untuk mengurangkan kelembapan, mencegah bau dan menghalang pertumbuhan bakteria


Ultra Nipis

Tiada lagi perasaan yang tidak selesa dan rimas! Nipis namun mempunyai penyerapan yang hebat.


Perlindungan Keberishan Secara Menyerluruh

Kami berusaha bersungguh-sungguh untuk memastikanperlindungan kebersihan maksimum untuk anda.Setiap pad feminin dibungkus secara individu dan dimeterai sepenuhnya untuk mengelakkan sebarang pencemaran.

You Might Also Like

0 comments