Premium Beautiful - Free Trip Eropah

March 22, 2015

     16 Januari 2015 ( Jumaat ) - hari kelima di Vienna.Sarapan pagi memang seperti biasa di hotel sahaja.Seterusnya pd pukul 8 pagi kami bertolak ke Schonbrunn Palace.Kami membuat lawatan di sana lebih kurang 1 jam.


     Istana Schönbrunn di Vienna adalah salah satu destinasi pelancongan yang paling popular di Austria, dan memang seharusnya begitu, seperti yang dikatakan dilampaui dalam keindahan dan keagungan hanya oleh Versailles di Perancis. Jika bilik istana yang dihiasi dengan indah tidak cukup untuk menggalakkan lawatan, pelancong akan mudah terpikat oleh taman yang luar biasa dan sangat menarik di sekitar luar kawasan istana tersebut.




       Perhiasan yang sangat mewah

           Interior design sangat awesome

    Bergambar depan Schorbrunn Palace

             Sekitar luar istana

      Bergambar dgn CDM Azlan

     Selepas itu , kami dibawa lunch di Restoran Mogulhof.Makanan ala indian.Kami jg solat di sini. Walau di mana berada kewajipan tetap tidak dilupakan





     After lunch, kami meneruskan lawatan utk singgah ke St. Stephen Square utk singgah bergambar.Kami tidak lama di sini hanya 15 minit sahaja.Seterusnya kami dinner di City Hall.






   Memang panjang entry kali ni sbb banyak gambar2 menarik sekitar vienna ni...lepas dinner mcm biasa balik hotel tido. Next kita jumpe next entry iaitu kami melawst ke rumah komposer terkenal Mozart.
   Hamisah Alias 0126566185
Jom kita melancong free sama2 ke seluruh dunia.










You Might Also Like

0 comments