Premium Besutiful - Bagaimana Diamond terhasil

March 23, 2015

  21 Mac 2015 bersamaan hari Sabtu merupakan hari yang sangat bermakna pada saya.


   Pertama sekali sebab pd hari ini merupakan hari penganugerahan SM dan SSM ...Oooooo mungkin ada yg kehairanan SM tu apa.SM tu ialah Sale Manager ... Pangkat pertama dlm biz yg saya buat.SM ni telah berjaya melakukan sale RM20000..

   SSM pula adalah Senior Sale Manager yang mana seorang usahawan dapat pangkat Senior Sale Manager bila cecah sale RM60000....

   Tahniah kepada lebih kurang 30 orang MMG member dari seluruh semenanjung , sabah serta sarawak yg berjaya mencapai pangkat tersebut. Ramai yang tidak dapat hadir terutama from Sabah Sarawak tp takpe bln September nanti kita turun ya.. Kita rancang awal.Ini sebahagian SM dan SSM yang hadir pd majlis tersebut.


    Saya bangga dengan anda.Millennium Mania Group berbangga dgn anda ..kita tidak menetapkan berapa modal utk join biz ini, kita juga tidak memilih siapa anda.Sesiapa saja boleh join bekerja, suri rumahtangga, student , tua , muda dan sesiapa saja..semua kami terima.Yang penting snda serius kami akan guide sampai berjaya.

             Tentera laut.. Zakiah

      Yean banker dan norul akauntan

          Amoi suri rumahtangga

            Asmah suri rumahtangga

          Intan anggota tentera laut

              Salina anggota polis

                Kak Anim kerani

               Mohd Syafaat lawyer

               Eirah operator kilang

       Mastura baju pink surirumahtangga

Tahniah sekali lagi.Kalau mereka boleh anda pasti boleh.Modal duit bkn perkara pertama untuk berjaya. Modal paling penting ialah modal insaniaitu diri anda, keinginan yg bersungguh2 utk berjaya, berusaha dgn sungguh2,tidak cepat putus asa dan percaya. Sebagai leader dalam MMG saya bkn la terlalu hebat tapi jika anda mahu saya pasti akan beri terbaik untuk bantu, bimbing dan guide anda sehingga berjaya.Jika anda follow pasti jadi pasti berjaya xde sebab utk anda gagal.

So jika berminat just beranikan diri call saya 0126566185.

You Might Also Like

0 comments